poniedziałek, 5 sierpnia 2013

DIY: Babeczkowy łańcuszek do smoczka




To właściwie filcowa broszka z wstążką. Do zrobienia jej wykorzystałam kupione w pasmanterii żabki, takie same jak w szelkach. Patent sprawdza się całkiem dobrze, może trochę ciężko się odpina, ale przynajmniej jest bezpieczny (w przeciwieństwie do np. agrafki) i nie niszczy ubranek. Z kolei na końcu wstążki naszyłam dosyć długie kawałki rzepa. Całość dobrze pełni swoją rolę, ale przede wszystkim uroczo wygląda.


Babeczkę uszyłam z kolorowego filcu. Starannie doszyłam koraliki. Pamiętajcie, że jest to ozdoba przeznaczona dla dzieci; trzeba uważać, żeby żaden element się nie oderwał. Zapięcie przykleiłam do filcu klejem na gorąco. Niestety nie zrobiłam zdjęć procesu powstawania babeczki krok po kroku, ale moje wyjaśnienia powinny wystarczyć ;) 


Moja umiejętność szycia na maszynie sprowadza się do obszywania skróconych spodni, ale w tym wypadku zupełnie wystarczyła. Szycie satynowej wstążki sprawia jednak pewien problem - radzę Wam najpierw ręcznie ją sfastrygować, nie będzie się wtedy przesuwać. Chyba że macie wprawę ;)



Zuzia rzadko używa smoczka, ale w razie potrzeby zawsze zabieramy go ze sobą. A że ma mnóstwo energii i już teraz wszystko rozrzuca i pluje smoczkiem na odległość (i jest w tym naprawdę dobra!), bez przypięcia ani rusz. Metalowych żabek kupiłam zatem więcej, na pewno zobaczycie jeszcze kilka innych dziecięcych broszek.


babeczka przypinka do smoczka - diy
smoczek - bibi
buciki - f&f

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz