piątek, 20 lutego 2015

I love Instagram


Wczoraj był dziwny dzień. Zrobiłyśmy sobie z Zuzią całodniowy wypad z dziadkiem na Słowację, właściwie tylko na zakupy, i przywiozłyśmy pół reklamówki odpowiedników naszych misiów Lubisiów (tam mają Brumki :), kilka Złotych Bażantów i ubranka z Pepco, w którym jest przecież dokładnie to samo co u nas. Czyli jednym słowem wycieczka bardzo się udała i jestem niesamowicie dumna z Zuzi, że wytrzymała te kilka dobrych godzin w samochodzie, bo to jej pierwsza tak długa podróż. W zeszłe wakacje mieliśmy wielkie plany, ale wyszło zupełnie inaczej i naszą jedyną rozrywką było codzienne jeżdżenie do szpitala. Na szczęście w tym roku zapowiadają się same niespodzianki!

Wczoraj rano zrobiłam też dwie inne rzeczy: podjęłam pewną ważną życiową decyzję i już wiem, co naprawdę chcę robić (i gdzie!) w najbliższym czasie (czytajcie przez najbliższe kilka lat) oraz ściągnęłam sobie Instagrama. O ile to drugie jest nieporównywalnie bardziej błahe niż to pierwsze, mają ze sobą całkiem sporo wspólnego. Jednak o moich planach nic już więcej nie powiem - zobaczycie sami za jakiś czas. Za to nie potrafię zrozumieć, jak mogłam się obyć bez tej aplikacji. Przy okazji uświadomiłam sobie, jaka jestem stara ;). Już po jednym dniu mogę stwierdzić, że kompletnie się uzależniłam - i to akurat w momencie, kiedy uznałam, że nie będę marnować tych marnych resztek mojego wolnego czasu na sprawdzanie Facebooka. I nareszcie potrafię zrobić całkiem dobre zdjęcie! Właściwie to tylko kwestia odpowiedniego filtra, ale jak już wspomniałam, jestem już bardzo stara... :)

Moja instagramowa galeria pojawiła się także na dole bloga - dzięki niej także na blogu będziecie mogli obserwować, co się u mnie dzieje, a ja wstrzymam się od wstawiania tutaj postów o wszystkim i o niczym (takich jak ten :). Zapraszam także oczywiście TUTAJ.

Miłego (wiosennego już raczej) dnia!

2 komentarze:

  1. Ale dlaczego.... Ja chcę Cię tu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja tutaj zostaję! I na poważnie zabieram się do pracy nad blogiem :)

      Usuń