niedziela, 31 maja 2015

Moje odkrycia - maj


Dzisiaj mam dla Was kilka linków, które zapisywałam sobie w ciągu całego miesiąca.
  • Lubię ćwiczyć z Chodakowską, ale czasem mam ochotę na coś innego. Treningi oparte na klasycznym balecie przedstawia Mary Helen Bowers, trenerka Natalie Portman w czasie zdjęć do filmu "Czarny łabędź". Świetnie rzeźbią nogi i poprawiają postawę ciała. Niestety nie są aż tak łatwe, jak się wydaje na początku :)
  • Marzy Wam się tiulowa spódnica? Zróbcie ją same!
  • Zawsze się zastanawiałam, jak niektórym dziewczynom udaje się tak dobrze i świeżo wyglądać przez cały dzień (czego bardzo im zazdroszczę!). Świetnie opisuje to zjawisko Joasia w tekście o "Dziewczynach, którym nigdy nie brudzą się buty". Koniecznie przeczytajcie też komentarze!
  • Od jakiegoś czasu staram się wprowadzać do bloga różne zmiany. Zaczęłam planować treść ze sporym wyprzedzeniem - jeszcze tego nie widać, ale już niedługo :) Bardzo pomógł mi ten tekst Genevy.
  • Zachwyciła mnie kolekcja Michała Zielińskiego z finału drugiej edycji polskiego Project Runway. Chłopak ma przed sobą naprawdę wielką przyszłość.
Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz